Lunch time met restjes

“Lunch time met restjes”


IMG_2507

Je lunch is niet altijd eenvoudig. Want in wat ga ik zin hebben morgen? Wat heb ik in huis? En meestal heb je ook niet echt nog de volle energie om ‘s avonds een uitgebreid slaatje te maken. Wel ik maakte een lunch om U tegen te zeggen en héél eenvoudig !

 Je kan met weinig middelen heel creatief zijn, ook voor je middagmaal. Wees ook voorbereid op voorhand. Je kan op zondag wat spirelli’s koken, quinoa,… deze voedingsmiddelen blijven zeker 4 a 5 dagen goed als je ze goed bewaard. Dan moet je ze maar in je salade toevoegen en het is al helemaal iets anders.

IMG_0159

IMG_0160

Maar je kan ook creatief omgaan met brood zoals ik in mijn lunch van vandaag deed. Ik keek in de koelkast wat ik nog had en maakte daar iets lekkers mee. De inspiratie bron komt van de Albert Heijn kook app ! super handig. Je kan natuurlijk ook tal van inspiratie op doen op hun site.

Wat heb je nodig?


  • Geitenkaas
  • Honing
  • Noten
  • Kippenwit / zalm / …
  • Sla
  • Tomaat
  • Preischeuten
  • Avocado

IMG_2499

De eerste boterham is met geitenkaas, honing en noten. Heerlijk zo eens iets anders ! De tweede boterham is met kippenwit, sla, preischeuten, tomaat en plakjes avocado. Verfrissend !

Hier een kopje thee bij en het is écht genieten !

IMG_2509

PS: Wisten jullie dat op AH thee steeds een boodschap stond? Héél leuk om ’s morgens mee wakker te worden.

IMG_2513

Smakelijk !

Veel liefs

xoxo

Plaats een reactie