Minder hongerig gevoel

“Minder hongerig gevoel”


IMG_1726

Lieverds ,

Hebben jullie ook soms zo een hongerig gevoel? Je hebt dan eigenlijk soms nog maar net je luch opgeheven en hebt al terug honger…. Hoe zou je dit kunnen voorkomen? Ik vond 6 dingen waar je minder snel honger van krijgt. Lees snel verder !

Flair is mijn favoriet blad ! Ik vind dat er zo leuke verhalen in staan en artikels. Het meeste lees ik eigenlijk online. Want elke week 2,70 euro kan wel duur oplopen. Maar dus daar haal ik ook inspiratie uit om artikels te schrijven. En ik ben heus niet de enige met zo soms een hongerig gevoel.

6 voedingsproducten waar je minder honger van zult krijgen


IMG_1723

• Een appel

het zorgt ervoor dat je sneller vet verbrandt & het geeft je bovendien nog meer energie !
• Bonen

dit is ideaal omdat ze vol zitten met vezels. Zo krijg je minder snel honger.
• eieren

uit onderzoekt blijkt als je s’morgens eieren eet dat je voor de rest van de dag minder eet. Maar dames, we mogen om gezond te zijn maar vier eieren per week eten. Dus kies je dagen dat je eieren in de ochtend eet goed 😉
• Griekse yoghurt

het is de beste keuze als je een klein hongertje hebt ! Het bevat namelijk dubbel zoveel proteïnen als een normale yoghurt.
• Mango

het is niet alleen super lekker. Het helpt ook je bloedsuikerniveau op peil te houden.

IMG_1721

• Noten

ideaal voor als je op dieet bent ! Noten zorgen ervoor dat he minder snel honger gaat hebben.

IMG_1724

Zijn deze tips niet bruikbaar voor elk van ons?
Sinds deze week neem ik een hand vol noten mee in een potje naar school. En ik moet zeggen : ik heb echt geen honger meer na die paar noten te eten.
Eet af en toe een eitje, maak s’morgens een mango smoothie, en eet af en toe eens bonen.
Maar vooral als je honger hebt, grijp niet meteen naar een ongezonde snack -al doe ik het ook soms hoor- maar de iets gezonds. Je zal je hiervan echt niet schuldig gaan voelen.

Veel liefs

xoxo

2 gedachtes over “Minder hongerig gevoel

Plaats een reactie