Styling night Uniglo by Belmodo

“Styling night Uniqlo by Belmodo”


IMG_2309

Lady’s,

Telefoon krijgen van Belmodo dat je hebt gewonnen krijg je niet elke dinsdag. Ik was dus op en top in de wolken toen ik vorige week dinsdag van hun telefoon ontving dat ik heb gewonnen voor Uniqlo styling night via Belmodo te Antwerpen. Lees snel verder over de avond.

 Als er nu iets is waar ik naar opkijk is het wel Belmodo. Dagelijks check ik hun site en doe ik mee de winacties. Want je kan nooit weten dat je eens iets leuks wint zoals een styling night met Tiany Kiriloff. Wel dit had ik dur gewonnen. Dolblij was ik ! Op donderdag avond hield Uniqlo te Antwerpen zijn deuren open voor genodigden om te shoppen en kreeg je -20% korting op je aankoop. Maar bovendien kreeg je dan nog een styling advies van enige echte Tiany Kiriloff en Jon The Gold. Hoe fantastisch is dat?! Beiden bloggen bij Belmodo, en zijn zeker en vast twee personen waar ik naar opkijk !

IMG_2290

Het was een heel gezellige avond. We kregen een glasje cava en een hapje erbij. Konden rustig in de winkel kijken naar de collectie en als we iets kochten kregen we die avond -20% op onze aankoop. Ik kende Uniqlo eerlijk gezegd niet echt goed, enkel van de reclama op de Belmodo site. Maar ik ben aangenaam verrast. Een hele mooie, basic collectie hebben ze. Als ik nog eens in Antwerpen ben, ga ik zeker eens binnenspringen. En bovendien is het een betaalbare prijs, altijd mooi meegenomen.

IMG_2315

IMG_2300

Dit was een unieke kans om mee te maken, ik was heel blij na de avond aanwezig te zijn en een praatje te slaan met Tiany J Hoe zou je zelf zijn? Hihi. Als we naar huis gingen kregen we ook nog een goodie bag met een t-shirt en topje in van Uniqlo. Mijn glimlach was niet te verbergen !

IMG_2309

Wil jij ook eens winnen met een winactie van Belmodo? Zeker alle artikels lezen –ze zijn allemaal top- en meedoen aan hun winacties. Succes !

Veel liefs

xoxo

Plaats een reactie