één jaar bestaan Helen’s lifestyle

“Één jaar bestaan Helen’s lifestyle” 


 

IMG_2368

Deze week één jaar geleden ging ik een nieuwe uitdaging aan. Een nieuwe ‘hobby’. Ik begon stevig te zoeken naar een naam voor mijn blog & allerlei ideeën. Ideeën waren geen probleem, een naam was ook redelijk snel gevonden. Maar hoe zou ik hier aan beginnen? Zou ik het wel kunnen? Zou ik het wel volhouden? Zoveel vragen kwamen naar boven. Maar ik ging de uitdaging aan ! Omdat ik het zó leuk vond.

 In het begin was het met vallen en opstaan. Weinig likes, weinig reactie… Wat voor zin had het dan als niemand mijn artikels las? Maar ik zette door. Ik wou het en moest het doel bereiken !

En ben ontzettend blij dat ik heb volgehouden. Ik wist dat het niet makkelijk ging zijn in het begin. Maar ben écht ontzettend trots op mezelf wat ik al heb bereikt. Soms is het nog niet makkelijk. Als ik het even druk heb op school… Maar probeer er steeds voor te zorgen dat er iets online komt of op Instagram. Ben ondertussen ook écht verslaafd aan Instagram! -oeps, hehe-

IMG_2370

 

Maar jullie wil ik ook bedanken. Voor het lezen van mijn blog, voor de reacties en de likes ! Dankzij jullie is dit echt een hele leuke hobby ! En stoppen? Daar denk ik helemaal nog niet aan !

 

Veel liefs 

xoxo 

Plaats een reactie