Bucketlist

“Bucketlist”


IMG_1913

 Hey lieve meiden,

Onlangs vroeg me iemand wat ik op mijn bucket list heb staan. En eerlijk gezegd, ik had er helemaal geen idee van ! Oké ik had he al veel gehoord en over gesproken maar eigenlijk nog nooit echt op papier gezet. Wel ik deed dit & wou hem graag met jullie delen.

IMG_1915

 Vanaf dat ik de vraag kreeg ben ik serieus gaan nadenken over het gebeuren. Tgo ja wat zou ik er eigenlijk allemaal in willen? Wat wil ik eigenlijk gaan doen in mijn leven? Is het niet veel om op te schrijven? Ik dacht heel hard na wat ik er eigenlijk allemaal wou opzetten. Heb verschillende dingen overwogen. Zoals een polaroid camera zet je zoiets op je bucket list? Daarom heb ik ook geselecteerd. Ik heb er alleen de dure dingen opgezet laat ik maar zeggen. Maar ook een paar kostbare dingen. Want ik kan toch moeilijk op zo een lijst zetten dat ik een nieuwe broek wil, of een nieuwe mascara? Het is daarom wel belangrijk dat je goed kiest wat je erop gaat plaatsen. Maak er een selectie van, het is makkelijk voor op he moment en nadien.

IMG_1912

 Zoals één van de dingen die ik echt eens wil doen is naar LA & Hollywood. Oh dat zou echt geweldig zijn! Maar wat ik ook zou willen is een barista opleiding volgen, dat lijkt me zó leuk. Voor de rest heb ik er nog wat reizen opstaan, standaard dingen zoals zen huis, een goede baan,…

 Voordeel van zo een lijst? Je kijkt naar iets uit en je kan sparen voor iets op je lijst. Handig ook met het spaar plan die ik onlangs schreef 🙂

IMG_1918

 Denk er goed over na & enorm veel succes . Maar ook vooral véél plezier !

Veel liefs

xoxo

2 gedachtes over “Bucketlist

Plaats een reactie